Zelor Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Zelor Forum

Paful Forum Zelor Forum Ile Karsinizda!

AnasayfaAnasayfa  Latest imagesLatest images  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  
En son konular
» Açık ve net site değiştik!
Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_icon_minitimeSalı Eyl. 02, 2008 2:55 pm tarafından Xelor

» Zelor forum = locked
Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_icon_minitimePtsi Eyl. 01, 2008 12:38 pm tarafından Xelor

» Metin2:İmparatorluklar
Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_icon_minitimePtsi Eyl. 01, 2008 11:52 am tarafından Xelor

» Merhaba
Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_icon_minitimeC.tesi Ağus. 30, 2008 3:26 am tarafından Xelor

» Metin2:Karakterler
Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_icon_minitimeCuma Ağus. 29, 2008 4:38 am tarafından Matt2

» CTRL-V yap Sağ tıkla Yapıştır de bak bakim ne çıkıcak?
Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_icon_minitimeCuma Ağus. 29, 2008 4:29 am tarafından Matt2

» METİN2:Hikaye
Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_icon_minitimeCuma Ağus. 29, 2008 1:26 am tarafından nevermind

» Metin2:İlk Adımlar
Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_icon_minitimeCuma Ağus. 29, 2008 1:21 am tarafından nevermind

» Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms)
Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_icon_minitimePerş. Ağus. 28, 2008 1:24 pm tarafından Biomechanic Man

En iyi yollayıcılar
Biomechanic Man
Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_vote_lcapLordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_voting_barLordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_vote_rcap 
Xelor
Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_vote_lcapLordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_voting_barLordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_vote_rcap 
nevermind
Thesuperamo
uLTimA*
Matt2

Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms)

Aşağa gitmek 
2 posters
YazarMesaj
Biomechanic Man
Admin
Biomechanic Man

Erkek
Mesaj Sayısı : 267
Yaş : 29
Nerden : Edirne
İş/Hobiler : Öğrenci
Lakap : Mr.Lordi
Uyarı Puanı :
Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) Right_bar_bleue

Ceza Puanı :
Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) Right_bar_bleue

Seviye :
Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) Left_bar_bleue10 / 10010 / 100Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) Right_bar_bleue

Rep puanı :
Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) Right_bar_bleue

Kayıt tarihi : 17/08/08

Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) Empty
MesajKonu: Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms)   Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_icon_minitimePtsi Ağus. 25, 2008 12:52 pm

LÜTFEN DİNLEMEDEN GEÇMEYİN NAKARATI ÇOK GÜZEL Smile

Video için tıkla...

You've been pushed around
until you mumble
Beaten to the ground
but you won't crumble

They strike you dumb
They bring you down
They keep you on the losing end

They tell your right is wrong
Your high is low
So give them hell.

kick up a row
We're the Supermonstars
We chant the anthem of the Phantoms
Deal out the blows
like a Supermonstar
We are humble to none

They can't make you out
That makes you bogus
They think they know
what we're about
but they just don't know us

They strike you dumb
They bring you down
They keep you on the losing end

They tell your right is wrong
Your high is low
So give 'em hell

kick up a row
We're the Supermonstars
Deal out the blows
like a Supermonstar
We are humble to none

kick up a row
We're the Supermonstars
Deal out the blows
like a Supermonstar
We are humble to none

kick up a row
We're the Supermonstars
Deal out the blows
like a Supermonstar
We are humble to none

En son Kalmageddon tarafından Salı Ağus. 26, 2008 4:22 am tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir

MesajKonu: Geri: Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms)   Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_icon_minitimePtsi Ağus. 25, 2008 2:10 pm

BUu sene mi çıktı?
Biomechanic Man
Admin
Biomechanic Man

Erkek
Uyarı Puanı :

Ceza Puanı :

Seviye :
Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) Left_bar_bleue10 / 10010 / 100Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) Right_bar_bleue

Rep puanı :
Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) Right_bar_bleue

MesajKonu: Geri: Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms)   Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_icon_minitimePtsi Ağus. 25, 2008 2:47 pm

hayır son albümünden bu 2006 yane...
Misafir
Misafir

MesajKonu: Geri: Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms)   Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_icon_minitimeSalı Ağus. 26, 2008 2:35 am

Peki ya Eurovisiondaki söylediği şarkı bu muydu?
Biomechanic Man
Admin
Biomechanic Man

Erkek
Uyarı Puanı :

Ceza Puanı :

Seviye :

Rep puanı :

MesajKonu: Geri: Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms)   Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_icon_minitimeSalı Ağus. 26, 2008 4:07 am

Hayır o Hard Rock Hallelujah
Misafir
Misafir

MesajKonu: Geri: Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms)   Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_icon_minitimeSalı Ağus. 26, 2008 6:22 am

Onun Iyricsleri var mı?
Biomechanic Man
Admin
Biomechanic Man

Erkek
Uyarı Puanı :

Ceza Puanı :

Seviye :

Rep puanı :

MesajKonu: Geri: Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms)   Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_icon_minitimeSalı Ağus. 26, 2008 12:54 pm

lyricleri mi?var benm pc de interette de var
Misafir
Misafir

MesajKonu: Geri: Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms)   Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_icon_minitimeÇarş. Ağus. 27, 2008 2:41 am

Iyricslerine baktım sözleri bir harika
Xelor
Admin
Xelor

Erkek
Mesaj Sayısı : 248
Nerden : İstanbul
Lakap : Ero
Uyarı Puanı :

Ceza Puanı :

Seviye :

Rep puanı :

MesajKonu: Geri: Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms)   Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_icon_minitimeÇarş. Ağus. 27, 2008 8:15 am

ya yemin ediyorum sırf senin yüzünden boş post ksmayın sorularınızı araştırın diye kural koyucam!
https://zelor.yetkin-forum.com
Biomechanic Man
Admin
Biomechanic Man

Erkek
Uyarı Puanı :

Ceza Puanı :

Seviye :

Rep puanı :

MesajKonu: Geri: Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms)   Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_icon_minitimeÇarş. Ağus. 27, 2008 9:07 am

galba bende bırakçam tadı kaçmış sakız gibi oldu forum :S
Xelor
Admin
Xelor

Erkek
Uyarı Puanı :

Ceza Puanı :

Seviye :

Rep puanı :

MesajKonu: Geri: Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms)   Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_icon_minitimeÇarş. Ağus. 27, 2008 9:44 am

acaba kimin yzünden? :S
Biomechanic Man
Admin
Biomechanic Man

Erkek
Uyarı Puanı :

Ceza Puanı :

Seviye :

Rep puanı :

MesajKonu: Geri: Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms)   Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_icon_minitimeÇarş. Ağus. 27, 2008 11:22 am

benim yüzümdenmi
Misafir
Misafir

MesajKonu: Geri: Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms)   Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_icon_minitimeÇarş. Ağus. 27, 2008 1:07 pm

hayır benim yüzünden
Xelor
Admin
Xelor

Erkek
Uyarı Puanı :

Ceza Puanı :

Seviye :

Rep puanı :

MesajKonu: Geri: Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms)   Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_icon_minitimePerş. Ağus. 28, 2008 1:48 am

sen kimsin bilmiyom ama boşver kimin yüzünden xd
Biomechanic Man
Admin
Biomechanic Man

Erkek
Uyarı Puanı :

Ceza Puanı :

Seviye :

Rep puanı :

MesajKonu: Geri: Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms)   Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_icon_minitimePerş. Ağus. 28, 2008 7:46 am

sildirdi hesabını slipknot o
Xelor
Admin
Xelor

Erkek
Uyarı Puanı :

Ceza Puanı :

Seviye :

Rep puanı :

MesajKonu: Geri: Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms)   Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_icon_minitimePerş. Ağus. 28, 2008 8:27 am

sildirdi aa yalanla yeniden üye oldu bize yutturmaya çalışıyor :S
Biomechanic Man
Admin
Biomechanic Man

Erkek
Uyarı Puanı :

Ceza Puanı :

Seviye :

Rep puanı :

MesajKonu: Geri: Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms)   Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms) I_icon_minitimePerş. Ağus. 28, 2008 1:24 pm

ben siteyi bırakıyorum herşey mahvoldu

Lordi-Supermonstars(Anthem of the Phantoms)
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası